sobota, 6 lipca 2024

Od autora

Witam!

Blog poświęcony jest opowiadaniom z serii Odczarowani, które kiedyś tam stworzyłem, a teraz chciałbym skolekcjonować w jednym miejscu. Historie są moimi interpretacjami baśni braci Grimm. Akcja toczy się w fikcyjnym mieście Grimm, w którym baśnie łączą się z rzeczywistością. To tak pokrótce, bo wspomnieć trzeba jeszcze o kilku innych rzeczach. 

Odczarowanych stworzyłem bardzo dawno temu i nawet teraz, przygotowując się do ich odkopania nie jestem pewny co zastanę. Liczę, że ten blog będzie szansą na odświeżenie tych opowiadań, a może i dopisanie kilku nowych historii, które, gdzieś tam telepią się w mojej głowie. Niczego nie wykluczam. Opowiadania tworzą zamknięte całości, ale możliwe, że od czasu do czasu ich bohaterowie zostaną wspomniani w innym.

Zachęcam do przejrzenia innych blogów poświęconych mojej twórczości. Blog jak i pozostałe poświęcone mojej twórczości nadal są w budowie. Jeśli tu trafisz i znajdziesz coś co warto poprawić, to śmiało pisz chociażby pod tym postem. 


Pozdrawiam!

Autor.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Żaba

UWAGA! SPOILERY!  Żaba Gatunek Człowiek Status ...